Let the show begin! - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Lettie - WaarBenJij.nu Let the show begin! - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Lettie - WaarBenJij.nu

Let the show begin!

Door: Lettie

Blijf op de hoogte en volg Lettie

15 Januari 2011 | Ecuador, Galápagos

Ik wist dat ik iets miste deze reis maar ik heb het gevonden.... DE ZEE!!! Wat is een vakantie zonder zon, zee en vooral witte stranden! Ja we zijn aangekomen op de Galapagos en alle verhalen zijn waar wat is het hier prachtig. We hebben een aardig druk programma maar toch nog tijd voor ons zelf. (eindelijk). De lunch is met de leguanen en zeeleeuwen naast je. Je moet oppassen dat je er niet op gaat staan. Verder is het volop genieten van het landschap maar vooral de bijzondere beesten. Probeerde wat te lezen maar je wordt elke keer afgeleid door de dingen om je heen. Enige min puntje van vandaag was het snorkellen. Het schijnt dat ik heb gezwommen met haaien. Maar ik heb ze niet gezien. Sterker nog ik heb helemaal geen vis gezien! Het water was erg troebel maar de reisleider vond het een GREAT DIVE! Ach ja als dat het enige is. Ben weer vollop positief dus!

Groetjes

  • 16 Januari 2011 - 13:22

    Tessa:

    Dat klinkt goed!!
    En hoe is jullie `hutje´daar? En het eten?

    Geniet nog van de laaste paar dagen!!!

    Doeg,
    Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lettie

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 14155

Voorgaande reizen:

09 Januari 2011 - 21 Januari 2011

Vakantie Ecuador/Galapagos eilanden

06 December 2010 - 20 December 2010

Vrijwilligerswerk Chimfunshi Wildlife Orphanage

Landen bezocht: