Alles is compleet! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Lettie - WaarBenJij.nu Alles is compleet! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Lettie - WaarBenJij.nu

Alles is compleet!

Door: Lettie

Blijf op de hoogte en volg Lettie

13 December 2010 | Zambia, Lusaka

Na een hele dag in de auto te zitten en zeker 2 uur op het vliegveld gewacht tot dat ze me wilde/konde helpen heb ik mijn tas. Ben blij dat hij er is maar idd zit er niet zoveel in dat echt onmisbaar was geweest. Het is zeker lekker dat ik niets meer hoef te lenen.
De foto is nog uit Uganda, maar heel misschien kan ik deze week een foto toevoegen.
Elke avond wordt er heerlijk gekookt voor ons en wordt nu geroepen dat we aan tafel kunnen :-)
Is er verder nieuws uit Nederland??
Ik hoor het graag

thnx voor de reacties.

  • 13 December 2010 - 22:18

    Lisa:

    Dag lieve Let!
    Zit je daar helemaal in de rimboe, kan ik je niet meer sms'en! Maar gelukkig bestaat deze site hier,
    zodat we toch wel kunnen contacten. Twee weken weg is heus wel lang hoor. En volgens mij heb je het zo gezellig, dat je straks nog een poosje extra blijft. Hihi!
    Geniet er nog maar van en zie je snel!
    Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lettie

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 14162

Voorgaande reizen:

09 Januari 2011 - 21 Januari 2011

Vakantie Ecuador/Galapagos eilanden

06 December 2010 - 20 December 2010

Vrijwilligerswerk Chimfunshi Wildlife Orphanage

Landen bezocht: