alweer 1 week voorbij maar nog 1 te gaan!! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Lettie - WaarBenJij.nu alweer 1 week voorbij maar nog 1 te gaan!! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Lettie - WaarBenJij.nu

alweer 1 week voorbij maar nog 1 te gaan!!

Door: Lettie

Blijf op de hoogte en volg Lettie

12 December 2010 | Zambia, Lusaka

Niet verwacht maar daar ben ik alweer! Jasmin 1 vd vrijwilligers bracht haar laptop mee en er is hier draadloos internet. Daar maak ik dankbaar gebruik van. Toetsenbord is wel anders dan de onze dus ff wennen...
Boven verwachting gaat het erg goed. ben snel gewend aan hetl primative leven. De insekten vallen reuzen mee, mede dankzij regen seiyoen.
Morgen ga ik mee naar het vliegveld om een nieuw meisje op te halen en.....mijn koffer. ze zeggen dat hij is aan gekomen maar wie weet is het niet de mijne of weet ik veel. Blij dat mijn koffer terug is, bedenk me nu wel wat er in zit dat ik nodig heb deye week. op ondergoed, shampoo en tampasta na. Alles wat ik nodig had heb ik kunnen lenen of ik had het niet echt nodig. Ook vind k het zonde dat ik een hele dag moet missen. het is 3uur heen en terug nl. Ik heb alleen nog gewerk bij groep 1 en 2 dinsdag ga ik naar 3 en 4 en wellicht het weeshuis. Op dit moment wil ik dat niet want dan moet ik mijn daagelijkse groom (vlooi)uurtje met Milla missen. Ze is zo slim, lief en grappig. ze maakt mijn knoopjes open en dicht, commandeerd me als ze wat wil hebben of ergens aangeraakt wil t wordenen zoekt alle onyuiver heden op mijn lichaam zoals insekten beeten om ze voorzichtig uit te knijpen. Vandaag hebben we ook de bos wandeling gemaakt met 6 chimps uit het weeshuis. DIt had ik al eens gedaan in uganda (die was iets beter) maar nu heb ik de fotos...Al met al heb ik genoten, en geniet elke dag. Vind de rust wel lekker, verveel me nog niet hoewel de avonden wel lang zijn.
Mensen yijn erg aardig en de regen is alleen savonds en snachts dus dat is ookk top.

Annelies. Patrick heeft niks over een brief geyegt wel heeft hij er 1voor jou die yal ik volgende week op de post doen. Met Skinny gaat het goed. Ze laat Timmy lekker bazen over haar. Nou dit was het wel weer morgen ben ik via sms te bereiken (hint hint) als jullie ergens een y zien staan moet het een z zijn. staan omgedraaid hier.

groetjes

  • 12 December 2010 - 16:42

    José Donatz:

    Hoi Lettie,
    Ik zie nu net voor her eerst je weblog uit Zambia.
    Wat een leuk verslag zeg en wat een schattige foto!
    Fijn dat je nu een leuke ervaring hebt.
    Ik wens je nog een geweldige week in Zambia!
    Die aapjes mogen blij zijn dat er mensen zoals jij zijn die ze komen verzorgen en extra aandacht komen geven!!

    Groetjes,
    José Donatz

  • 12 December 2010 - 16:46

    Jonne Donatz:

    Hai Lettie!

    Het lijkt me echt geweldig wat je allemaal meemaakt met die aapjes!!
    Echt leuk om het allemaal te kunnen lezen, ik kijk ernaar uit om je verhalen te horen en een keer je foto's te zien!!

    Geniet er nog van!!
    Groetjes Jonne

  • 13 December 2010 - 08:47

    Lieke:

    Dit klinkt lekker positief!!

    Geniet ervan!!


  • 13 December 2010 - 11:08

    Tessa:

    Haha, geen toiletten maar wel draadloos internet....
    Gelukkig kan je je rugzak weer ophalen, weer een zorg minder.
    Nog heel veel plezier het laatste weekje en een dikke kus aan je nieuwe BFF Milla :)
    Maak nog maar veel foto's!!!

    Doeg,
    Tessa


  • 14 December 2010 - 11:56

    Annelies:

    Wat fijn om je positieve verhaal over Chimfunshi te lezen.Bij 3 en 4 zul je het ook vast naar je zin hebben en ik weet zeker dat Brian daar een van je favorieten zal zijn.Ik zal je nog een berichtje sturen via facebook.Nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lettie

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 14167

Voorgaande reizen:

09 Januari 2011 - 21 Januari 2011

Vakantie Ecuador/Galapagos eilanden

06 December 2010 - 20 December 2010

Vrijwilligerswerk Chimfunshi Wildlife Orphanage

Landen bezocht: