Vertraging :-( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lettie - WaarBenJij.nu Vertraging :-( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lettie - WaarBenJij.nu

Vertraging :-(

Door: Lettie

Blijf op de hoogte en volg Lettie

05 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Scary hoe vaak voorgevoelens uit komen. Vanaf vrijdag was ik al zenuwachtig. Er gaat iets gebeuren van/naar/ in Zambia. En ja hoor. Vanochtend kreeg ik te horen dat mijn vlucht van 20.40 uur naar Nairobi pas kon vertrekken om 09.15 morgen ochtend! Dit terwijl ik om 9 uur in het vliegtuig moest zitten richting Ndola. Dat is duidelijk dat red ik niet meer….
Eerst vliegwinkel gebeld. Zij konden mij vertellen dat de eerste volgende vlucht naar Ndola pas woensdag 9 dec zou vertrekken. 2,5 dagen op een vliegveld in Afrika is geen optie. Beetje moedeloos bel ik de KLM. Sorry, mevrouw wij kunnen er ook niets aan doen, ik kan u wel inboeken op de vlucht van 8.20 op 8dec. Van 2,5dagen wachten naar 12uur wachten is een vooruitgang maar zeker niet ideaal. Een hele nacht alleen doorbrengen zonder te kunnen slapen want stel dat iemand je spullen mee neemt! Ondertussen het park proberen te bellen, geen gehoor tot zeker 10x toe. Gelukkig zijn ze daar niet zo onder ontwikkeld en hebben ze nummerherkenning! Ik werd netjes terug gebeld. Het was geen groot probleem dat ik later zou komen. Als zij mijn nieuwe vlucht gegevens hebben, staan ze op de tijd dat ik aankom klaar om me op te halen. De stress werd dus al wat minder en verdween toen mijn zus met het geniale idee kwam om te kijken of er geen latere vlucht vanuit Amsterdam gaat?!
Ik weer de KLM gebeld, na behoorlijk wachttijd hebben ze me wel kunnen helpen. Met een dag vertraging vertrek ik morgen 20.40uur. Nu maar duimen dat deze vlucht wel op tijd gaat! Als dit de rede van mijn voorgevoel was, ga ik 2 top weken tegemoet!

  • 05 December 2010 - 18:47

    Wonnie:

    komt wel goed schattieee :D


  • 05 December 2010 - 22:02

    Evelien :

    Hey Let!!!
    Das balen zeg! Maar gelukkig heb je zo'n slimme zus ;-)!
    Kom je morgen dan gezellig nog een keertje meetrainen? (Grapje natuurlijk)!
    Ik wens je heel veel plezier en hoop dat je eindelijk je wens om ECHT met apies te werken waar kunt maken!
    Have fun and be careful! Zie je graag heel en met moooooooooie verhalen en foto's terug!
    Kusss Eef

  • 07 December 2010 - 18:37

    Claudia:

    laten we hopen dat dit de rede was en dat je voor de rest heerlijk kan genieten. Veel plezier.

  • 08 December 2010 - 08:05

    Yvonne:

    wat vervelend, zo'n wereldreis, want dat wordt het dan! Maar laat het je niet ontmoedigen, de rest wordt vast top!! Yvonne

  • 08 December 2010 - 13:26

    Annelies:

    Ben net terug uit Kameroen en zie dat je naar Chimfunshi bent gegaan.Ik begrijp dat het voor 2 weekjes is.Ik hoop dat je een geweldige tijd daar zult hebben.Ben heel benieuwd hoe het met Chiffon en Louise gaat en ik hoop dat je hen wat aandacht kunt geven. Mocht je dit toevallig lezen doe dan veel groetjes aan alle keepers en vooral aan (big) Patrick en Albert.Zelf heb ik een geweldige maand gehad bij Limbe Wildlife Centre.Groetjes, Annelies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lettie

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 14165

Voorgaande reizen:

09 Januari 2011 - 21 Januari 2011

Vakantie Ecuador/Galapagos eilanden

06 December 2010 - 20 December 2010

Vrijwilligerswerk Chimfunshi Wildlife Orphanage

Landen bezocht: